Over ons
Begin 2004 ziet XSARUS Digital Commerce een enorme kans in de toen nog jonge e-commerce markt; traditionele retailers helpen bij het omnichannel bedienen van klanten. In die tijd was er nog nauwelijks software beschikbaar die in deze behoefte kon voorzien. De oplossing was het zelfstandig, in-house ontwikkelen van een volwaardig e-commerce platform: TableTop.
In de loop der jaren is de behoefte vanuit de markt sterk veranderd. Pakketten als Magento en Shopware hebben de e-commerce functionaliteit van TableTop deels overgenomen. Echter zijn de omnichannel mogelijkheden hierin beperkter en vaak ontoereikend. Als reactie hierop besloot XSARUS in 2019 TableTop nieuw leven in te blazen. Deze keer niet als e-commerce pakket, maar als order management systeem. In TableTop Order Management wordt 20 jaar ervaring gecombineerd met de nieuwste technieken.
TableTop Order Management
- Hogere klanttevredenheid
Voorkom nee verkopen aan klanten door real-time inzicht in voorraadlocaties en het toepassen van slimme allocatieregels.
- Duurzaam en verantwoord
Verklein de CO2 voetafdruk door vervoersbewegingen tussen magazijnen, winkels en richting klanten te beperken en bied milieuvriendelijke opties.
- Kostenbesparend
Ga efficiënter om met voorraden, verzendingen en zet personeel op de juiste manier in.
Slimme software die brands en retailers helpt hun omnichannel ambities te realiseren. Werkt direct samen met bestaande e-commerce software en vrijwel alle grote marketplaces. Klaar voor de volgende stap in omnichannel vrijheid?
De groei van TableTop naar volwassen Order Management oplossing
2005 → Introductie TableTop 2
E-commerce wordt in Nederland steeds meer geaccepteerd, onder andere door de introductie van iDeal. Het aantal webshops groeit in rap tempo. TableTop 2 maakt het mogelijk om traditionele retailers te ‘upgraden’ naar omnichannel spelers. Er wordt geput uit de groepsvoorraad van fysieke winkels.
2007 → TableTop 2 groeit
Steeds meer partijen in de fashion & lifestyle branche kiezen voor TableTop, zoals schoenenretailer Omoda.
2014 → Introductie TableTop 5
TableTop 2 transformeert naar TableTop 5. Waar TableTop 2 een configureerbare one-size-fits-all oplossing was, wordt TableTop 5 meer als framework neergezet. Hierdoor kan er snel en consistent ontwikkeld worden.
2019 → Start ontwikkeling TableTop OMS
TableTop gaat zich volledig richten op onderscheidende Order Management functionaliteiten die een aanvulling kunnen zijn op e-commerce platforms zoals Magento en Shopware. Bekijk hier alle integraties. Alle learnings van de afgelopen 20 jaar worden gebruikt om TableTop optimaal in te richten.
2021 → TableTop Order Management succesvol in gebruik
TableTop Order Management is succesvol in gebruik bij bekende retailers en brands. De functionaliteiten worden steeds verder uitgebouwd, waarbij wordt ingespeeld op ontwikkelingen in de markt en klantspecifieke wensen.
Ga direct aan de slag!
Ontdek wat TableTop Order Management voor jouw organisatie kan betekenen.
TableTop Order Management oplossingen
-
Inzicht in voorraad en locaties
Inzicht in voorraad en locatiesLees meer
Bevindt jouw voorraad zich op verschillende plaatsen, waardoor een integraal en real-time beeld van de totale voorraad ontbreekt? TableTop Order Management lost het op.
-
Ship from store
Ship from storeLees meer
Wil je producten verkopen die verspreid liggen over meerdere fysieke winkels? TableTop Order Management maakt het eenvoudig.
-
Click & Collect
Click & CollectLees meer
Wil je jouw klanten de mogelijkheid bieden om online orders in een fysieke winkel af te halen? TableTop Order Management regelt het.
-
Reserveren in de winkel
Reserveren in de winkelLees meer
Wil je webshopbezoekers de mogelijkheid om een product in een fysieke winkel te reserveren? Dat kan met TableTop.
-
Nauwkeurige leverbelofte communiceren
Nauwkeurige leverbelofte communicerenLees meer
Wilt u consumenten een duidelijke leverbelofte afgeven? Op welk moment hebben zij het artikel uiterlijk in huis? TableTop Order Management helpt hierbij.
-
Order in-store
Order in-storeLees meer
Wil je jouw offline klant producten aan kunnen bieden die op dat moment niet in de fysieke winkel op voorraad zijn? TableTop Order Management maakt het plaatsen van orders in de winkel eenvoudig.
-
Aansluiting op marketplaces
Aansluiting op marketplacesLees meer
Verkoop je jouw producten via verschillende marketplaces? Of is dit een wens voor de toekomst? TableTop Order Management maakt het eenvoudig.
-
Dropshipping vanuit leveranciers
Dropshipping vanuit leveranciersLees meer
Wil je naast eigen voorraad, producten ook direct vanuit leveranciers verzenden naar klanten? TableTop Order Management maakt het eenvoudig.
-
Ordercommunicatie naar de klant
Ordercommunicatie naar de klantLees meer
Wil je jouw klanten regelmatig op de hoogte houden van de status van hun bestelling? Communiceer veranderingen in de orderstatus en voorkom teleurstelling. TableTop Order Management maakt dit eenvoudig.
-
Retouren verwerken en verminderen
Retouren verwerken en verminderenLees meer
Wil je jouw klant de mogelijkheid bieden om online aankopen te kunnen retourneren in een fysieke winkel?
-
Beheer orders uit alle verkoopkanalen
Beheer orders uit alle verkoopkanalenLees meer
Wil je eenvoudig alle binnenkomende orders valideren op één centrale plaats? TableTop Order Management geeft inzicht in de verschillende verkoopkanalen.
-
Orders toewijzen en verplaatsen
Orders toewijzen en verplaatsenLees meer
Verdeel de beschikbare voorraad zo slim en efficiënt mogelijk over alle orders. TableTop Order Management is de oplossing.