Skip to content
Retouren verwerken en verminderen

Retouren verwerken en verminderen

Wil je jouw klant de mogelijkheid bieden om online aankopen te kunnen retourneren in een fysieke winkel? Dit kan met TableTop Order Management.​

TableTop Order Management:​

  • biedt klanten de gewenste flexibiliteit rondom het retourneren​.
  • maakt van kostenpost een sales opportunity​.

Voordeel voor jouw klant

Retouren verwerken en verminderen

Geef klanten in de ‘mijn account’ omgeving de mogelijkheid zelf een retourlabel aan te maken. Het retouradres kan hierbij per item verschillen voor optimale voorraadspreiding. Zodra de retourzending in goede orde is ontvangen, volgt een notificatie per mail. Binnen de afgesproken termijn ontvangt de klant het orderbedrag terug op zijn of haar bankrekening.

Voordeel voor jou als retailer

Binnen TableTop heb je als retailer een actueel retouroverzicht. Real-time orderdata analyse maakt het mogelijk om retourgevoelige orders (nog voor uitlevering) te onderscheppen. Hierna kan een handmatige of geautomatiseerde actie volgen. Denk hierbij aan het toevoegen van extra productinformatie of klantcontact.

Ga direct aan de slag!

Ontdekken wat Tabletop Order Management voor jouw organisatie kan betekenen?

TableTop Order Management oplossingen