Skip to content
Norah

Case: Norah

Norah heeft grip op het order management proces dankzij TableTop Order Management. Zo gaat Norah efficiënter te werk en is de online- en offline verbinding versterkt. Het snelgroeiende damesmodemerk is met meer dan 90 winkels goed vertegenwoordigd in de Nederlandse en Belgische winkelstraten. De retailer lanceert wekelijks nieuwe collecties voor vrouwen. Het e-commerce platform is naast de fysieke winkels een essentieel verkoopkanaal voor Norah.

Real-time inzicht in voorraad

Norah heeft nu een integraal en betrouwbaar beeld van de voorraad op alle voorraadlocaties zoals het centrale magazijn en de fysieke winkels. Waar voorheen de voorraad slechts een aantal keer per dag werd bijgewerkt, is deze nu real-time inzichtelijk. Ook klanten van Norah hebben op de webshop inzicht in de voorraad per fysieke winkel.

TableTop Order Management zorgt ervoor dat alle orders samenkomen op één centrale plaats waar ze gevalideerd worden. Alle fases van het order- en afhandelingsproces zijn inzichtelijk. Doet zich ergens in het proces een probleem voor? Dan kunnen medewerkers van Norah dit snel verhelpen.

Dankzij TableTop Order Management hebben wij een duidelijker én real-time inzicht in onze voorraden en levertijden. En dit kunnen wij onze online bezoekers nu óók tonen.
Dennis Wanders
Online Marketeer bij Norah

Click & Collect

Webshopbezoekers kunnen dankzij Click & Collect hun bestelling eenvoudig in de winkel afhalen en zo verzendkosten besparen. Winkelmedewerkers beschikken over handscanners waar een app op draait; deze techniek is met elkaar geïntegreerd. Zo kunnen de medewerkers zien welke pakketten worden verwacht en opgehaald. Door middel van ingebouwde controles is de foutgevoeligheid minimaal. Click & Collect levert een extra contactmoment op met de klant in de winkel. Een mooie up- of cross-sell kans die de winkelmedewerker kan benutten.

Click & Collect

Leverbelofte nakomen

Dankzij het order management systeem kan Norah levertijden beter aansturen. Zo kunnen klanten rekenen op een betrouwbare leverbelofte. De slimme technologie houdt rekening met rijroutes, cutoff tijden en biedt alternatieven​. Ook worden openingstijden en feestdagen hierin meegenomen. De levering voldoet bijna altijd aan de verwachting. Goed voor de klanttevredenheid. TableTop is geïntegreerd met de email verzendpartij van Norah om klanten op de hoogte te houden van hun orderstatus.

TableTop Order Management gaat ons helpen om onze bezoekers zo duidelijk mogelijk te informeren, ongeacht via welk kanaal zij een aankoop doen.
Dennis Wanders
Online Marketeer bij Norah

Omnichannel ambities

Klanten van Norah hebben dankzij TableTop Order Management een naadloze ervaring tussen on- en offline winkelen. Voor Norah is het een grote efficiëntieverbetering. Een bijkomend voordeel is dat het order management systeem steeds verder kan worden uitgebouwd met andere TableTop oplossingen. Kortom: TableTop groeit mee met Norah’s omnichannel ambities.

Meer weten over TableTop?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We vertellen graag wat TableTop Order Management voor je kan betekenen.

Norah winkel